Verzend & retourbeleid

Betalen: Prijzen zijn incl. BTW

Betaalmogelijkheden:

iDEAL, meeste banken (ABN Amro, ASN bank, bunq, Friesland bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers)

Bancontact

Visa

American Express

Mastercard

Achteraf betalen met AfterPay

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De levertijd van de bestelling staat in de POST NL en My Parcel track & Trace bon weergegeven. De bestelling wordt verzonden op het moment dat alle producten op voorraad zijn. 

Let op: bij het plaatsen van een bestelling op zaterdag is een afwijkende levertijd van toepassing. Heb je op zaterdag besteld en is het product op voorraad, dan wordt je bestelling dinsdag bezorgd (post NL heeft geen leveringen op maandag). 

Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan word je hier per e-mail van op de hoogte gebracht.

Let op: bij betaling via overboeking wordt de bestelling 1 tot 2 werkdagen nadat wij de betaling hebben ontvangen geleverd.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?

Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de

bestelling bij de buren afgeleverd of het pakket wordt de volgende dag nogmaals aangeboden.

Verder hebben we veel brievenbuszendingen waarbij je niet aanwezig hoeft te zijn voor

ontvangst van het pakket.

Ben je bij de tweede afleverpoging niet aanwezig, dan wordt de bestelling afgeleverd bij het

dichtstbijzijnde afhaalpunt. PostNL doet in dit geval een notificatie in de brievenbus, zodat je

de bestelling zelf kunt ophalen.

TIP: Laat de bestelling op het adres bezorgen waar je overdag aanwezig bent door een ander

afleveradres in te voeren, bijvoorbeeld op je werk.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Ja, dat kan. Zodra de bestelling wordt verzonden, sturen wij een e-mail met een

zendingsnummer, hiermee kun je de status van je bestelling na 00.00 uur volgen via de

website van PostNL.

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Ja, binnen de wettelijke afpraken. Vraag een retourformulier op bij:

T | 0475 58 22 55

E | office@mundomed.nl

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Het retourneren van een bestelling kan binnen de zichttermijn van 14 dagen. De kosten voor een retourzending zijn voor uw rekening (tenzij anders overeengekomen).

Om uw retourzending correct en snel te verwerken verzoeken wij u de aangegeven procedure te volgen. Vul het retourenformulier in (aan te vragen via office@mundomed.nl) en u ontvangt binnen één werkdag een e-mail met hierin de instructies en je ticketnummer voor het retourzenden van de producten. U kan ook telefonisch contact opnemen met de klantenservice voor het aanmelden van je retourzending.

Hoe lang duurt het voor mijn betaling is teruggestort?

Als je gebruik maakt van het retourrecht, dan ontvang je alle betalingen die je op dat moment hebt gedaan, inclusief de leveringskosten. Nadat je de retouraanvraag hebt ingediend, betalen wij het bedrag zo spoedig mogelijk terug op dezelfde manier als de wijze waarop de oorspronkelijke transactie is verricht. Dit gebeurt in ieder geval binnen 7 dagen.

Hoe lang heb ik garantie op een product?

Wanneer je iets bij MundoMed bestelt, mag je ervan uitgaan dat het een kwalitatief hoogwaardig product is. Op ieder product geldt de wettelijke garantie die inhoudt dat een product datgene moet doen of is wat jij als klant er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Het kan zijn dat je een klacht hebt over ons. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien je klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.

Hoe behandelen wij je klacht?

Wij streven naar een snelle afwikkeling van de klacht (uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht ontvang je een inhoudelijke reactie).

Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht.

Wij nemen contact met je op om een oplossing voor te leggen.

Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken.

Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.

 

Hoe kun je een klacht indienen?

E-mail: office@mundomed.nl

Schrijf een brief:

MundoMed Bergerweg 18

6085 AT Horn

Nederland

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2017 - 2024 antislip sokken | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel